ankieta
Praca Emocjonalna
Często klienci nie rozumieją, że musimy stosować się do pewnych reguł
1. ZACHOWANIA KLIENTA Poniżej przedstawiona została lista twierdzeń opisujących zachowania, z jakimi czasami spotykają się osoby, których praca wymaga kontaktów z klientami. Proszę odpowiedzieć zgodnie z Pani/Pana osobistymi odczuciami, w jakim stopniu każde ze stwierdzeń opisuje zachowania klientów, z którymi styka się Pani/Pan w czasie typowego dnia pracy. Proszę udzielać odpowiedzi w miarę szybko, zaznaczając kółkiem tę cyfrę, która najlepiej opisuje Pani/Pana doświadczenia. 1 – zdecydowanie nieprawda 2 – raczej nieprawda 3 – trudno powiedzieć 4 – raczej prawda 5 – zdecydowanie prawda
|
Szanowni Państwo, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej prowadzi badania dotyczące satysfakcji z pracy zawodowej oraz stresu związanego z pracą o dużym obciążeniu emocjonalnym. Badanie jest całkowicie ANONIMOWE. Wyniki badania zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie w celach naukowych. Prosimy o uważne wypełnienie kwestionariuszy.
Ankieta
V_CONDUCT_FOOTER_FREEACCOUNTMSG